قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ?

0
(0)

قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت کول چاه

قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

کول چاه چیست ؟

کول چاه یک سازه بتنی کی باشد که در حفر چاه مورد استفاده قرار میگیرد و از ریزش دیواره و انبار چاه جلوگیری می کند .

کول چاه به چه روشی ساخته میشود ؟

در روش ساخت کول چاه از ملات سیمان و ماسه بادعیار 300 استفاده میکنند بدین شکل که در قالب میله گرد و یا تسمه ها را قرار میدهند و با ملات مورد نظر پر میکنند . دیواره کول چاه دارای ضخانت پنج سانتی متری می باشد . در بلوک ناب ما از تسمه های فلزی برای ساخت کول استفاده می کنیم که نسبت به تسمه های پلاستیکی دارای استقامت و کیفیت بهتری می باشند و این تسمه ها برای زمان بارگیری و کول گذاری و نصب کول اگر کول چاه ترک بخورد از جداشدن کول و تخریب آن جلوگیری می کند .

قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت کول چاه

قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

برای خرید کول چاه شما بر اساس متر طول چاه چه انبار و چه میله محاسبه می شود . برای هر متر طول 4 عدد کول با انداره 22 سانتی متر قرار میگیرد .

عوامل موثر بر قیمت کول چاه :

قیمت کول چاه نسبت به نوع و اندازه و نوع تسمه ای که در آن قرار میگیرد متفاوت می باشد . ما در بلوک ناب به صورت استاندارد از دو تسمه برای تولید کول استفاده می کنیم و بر اساس سفارش شما مشتریان میتوانیم از نوع میلگرد هم در تولید کول استفاده نماییم . برای کول چاه که با میلگرد تولید شود شما سفارش خود را در بلوک ناب ثبت میکنید و سپس فاکتور شما ایجاد میشود و برای تولید به کارگاه تولیدی ارجاع داده میشود .

توجه کنید که کول چاه تولید شده با میلگرد برای بخش مسکونی و خانگی نمیباشد و هزینه اضافه میباشد .

قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت کول چاه

از دیگر عوامل مهم و موثر در قیمت کول چاه نوع و میزان سیمان استفاده شده در تولید کول چاه می باشد . بهترین تیپ سیمان برای تولید کول چاه سیمان تیپ دو است که ما در بلوک ناب برای تولید سازه های سیمانی خود از این سیمان استفاده می کنیم .( در واقع از سیمان تیپ دو ساوه ) عیار سیمان در کولهای تولیدی بلوک ناب 250 می باشد . یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کول سیمانی نوع ماسه استفاده شده در تولید کول چاه می باشد . کول چاه تولید شده در بلوک ناب از ماسه دو بار شسته شده از معادن شهریار می باشد .

چگونه کول مناسب کار خود را از نظر اندازه محاسبه کنید ؟

  •  برای میله چاه کول مناسب کول گرد می باشد و اندازه استاندارد برای چاه فاضلاب کول چاه 70 سانتی باشد و برای چاه آب نیز اندازه استاندارد کول چاه 100 سانتی متری می باشد .
  •  از کول بادامی به صورت استاندارد با اندازه 120 سانتی متری برای زه کشی چاه و با اندازه 90 سانتی متری برای انبار چاه استفاده می شود .
  •  از کول تخم مرغی به صورت استاندارد با اندازه 120 سانتی متری برای زه کشی چاه و با اندازه 90 سانتی متری برای انبار چاه استفاده می شود .
  •  برای انبار چاه بسته به کاربرد آن از کول هایی با اندازه های 90 ، 100 ، 120 سانتی متری استفاده می شود .
قیمت کول چاه چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت کول چاه

انواع کول میله چاه از نظر اندازه : کول میله چاه در سایزهای 60 سانتی متری ، 70 سانتی متری ، 80 سانتی متری ، 90 سانتی متری ، 100 سانتی متری یک تکه ، 100 سانتی متری دو تکه ، 110 سانتی متری ، 120 سانتی متری ، 140 سانتی متری و 150 سانتی متری می باشد .
انواع کول انباری چاه نیز از نظر اندازه : 90*55 سانتی متری ، 55*100 سانتی متری ، 120*65 سانتی متری 80*120 سانتی متری و 140*80 سانتی متری می باشد .

بلوک ناب همیشه از بهترین و مرغوبترین مصالح برای تولید کول چاه استفاده می کند

بلوک ناب  از تولید کنندگان مطرح و خوشنام در ضمینه تولید کول چاه یا کبل چاه و بلوک سیمانی  می باشد که دارای قیمت مناسب  برای سازندگان محترم می باشد .

برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید .

شماره تماس : 09125639168

  1. از کول ارسالی شما بسیار راضی بودم دست شما درد نکنه و همچنین راهنماییتون خیلی خوب بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید